Κούμαν: «Νικήσαμε μία πολύ δυνατή ομάδα»
Ιδιαίτερα ικανοποιημένος φάνηκε ο Ομοσπονδιακός τεχνικός της Ολλανδίας, Ρόναντ Κούμαν, από τη νίκη των “οράνιε” απέναντι στη Νορβηγία (2-1) σε φιλική αναμέτρηση. Ωστόσο, ο αρχηγός της εθνικής Ολλανδίας, Βίρτζιλ Φαν Ντάικ, δήλωσε ότι υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει με στόχο την καλύτερη δυνατή πορεία στην κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση της υφηλίου.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701