Kόντης: “Έχουμε όλοι ευθύνη και εγώ την μεγαλύτερη, δεν μου άρεσε τίποτα από το παιχνίδι, με γυρνάει πολλούς μήνες πίσω”

22/02/2026 19:18

Ο Χρήστος Κόντης μίλησε με ειλικρίνεια, σκληρά λόγια στην συνέντευξη τύπου και τόνισε πως “έχω την μεγαλύτερη ευθύνη, αγαπώ τους παίκτες όμως δεν πρέπει να είμαστε αλαζόνες”.