Άρης: Τιμωρημένος με τον Αστέρα Τρίπολης ο Ράτσιτς

05/12/2025 18:06

Η κίτρινη κάρτα που είχε δεχθεί ο Ούρος Ράτσιτς στην αναμέτρηση με την ΑΕΛ ήταν η τρίτη και θα εκτίσει τη μια αγωνιστική της ποινής του στον εκτός έδρας αγώνα της 15ης αγωνιστικής με τον Αστέρα Τρίπολης. Ακόμα, ατομικό πρόγραμμα εκγύμνασης έκαναν οι Δώνης, Καντεβέρε και Σούντμπεργκ.