Μονακό: Ο Μάικ Τζέιμς τέθηκε προσωρινά εκτός ομάδας

Χωρίς τον Μάικ Τζέιμς θα πορευτεί η Μονακό στα ημιτελικά, αφού ο Αμερικανός γκαρντ τέθηκε εκτός ομάδας προσωρινά.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Μονακό, αφού σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας του Βασίλη Σπανούλη, ο Μάικ Τζέιμς τέθηκε προσωρινά εκτός ομάδας.

Η ομάδα του Πριγκιπάτου, επομένως, θα πορευτεί χωρίς τη συνεισφορά του Μάικ Τζέιμς στα ημιτελικά κόντρα στην Βιλερμπάν.

Η δημοσίευση της Μονακό

Αναλυτικά, τα όσα αναφέρει η ανακοίνωση της Μονακό:

«Η Μονακό ανακοίνωσε την προσωρινή τιμωρία του σταρ γκαρντ Μάικ Τζέιμς λόγω παραβίασης του εσωτερικού κανονισμών του συλλόγου. Η εσωτερική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών για την εξασφάλιση εξηγήσεων από τον παίκτη».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook