Αγραβάνης για Φουρνιέ: «Αν το είχα κάνει εγώ θα είχα αποκλειστεί για μισή σεζόν»

Η απάντηση του Δημήτρη Αγραβάνη σε ανάρτηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για το χρηματικό πρόστιμο στον Εβάν Φουρνιέ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σχόλιο σε ανάρτηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για το χρηματικό πρόστιμο που επιβλήθηκε στον Εβάν Φουρνιέ για το Game 3, έκανε ο Δημήτρης Αγραβάνης.

«Αν το είχα κάνει εγώ πιστεύω θα είχα αποκλειστεί για τη μισή σεζόν», έγραψε χαρακτηριστικά κάτω από το ποστάρισμα του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ο 30χρονος φόργουορντ.

Δείτε το μήνυμα του Αγραβάνη:

Υπενθυμίζουμε ότι ο Γάλλος σούπερ σταρ τιμωρήθηκε από τον Αθλητικό Δικαστή με πρόστιμο ύψους 30.000 ευρώ και αυστηρή έγγραφη επίπληξη «για συμπεριφορά δυσφημιστική για το άθλημα».

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο Εβάν Φουρνιέ θα δώσει κανονικά το «παρών» στον αποψινό τελικό, όπου με νίκη ο Ολυμπιακός θα αναδειχθεί πρωταθλητής Ελλάδας, καθώς οι Ερυθρόλευκοι μετά το break στο ΟΑΚΑ, προηγούνται με 2-1 στη σειρά.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook