Ο Ντόντα Χολ είπε «αντίο» στην Μπασκόνια

Παίκτης του Ολυμπιακού θεωρείται επισήμως εδώ και λίγες μέρες ο Ντόντα Χολ. Ο νέος σέντερ των «Πειραιωτών» αποκτήθηκε από την Μπασκόνια και υπέγραψε συμβόλαιο τριών ετών.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Χολ δημοσίευσε στο Instagram στιγμές του από την Μπασκόνια και είπε το «αντίο» του στον ισπανικό σύλλογο, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για την αγάπη που δέχτηκε από τον κόσμο της ομάδας.

 

 

Η δημοσίευση του Χολ

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Donta Hall (@dlhall_5)

Αναλυτικά, όσα έγραψε στη δημοσίευσή του ο Χολ

«Μπασκόνια ευχαριστώ για μία σεζόν που δε θα ξεχάσω ποτέ. Ευγνώμων για την ευκαιρία, τα μαθήματα και την αγάπη που έλαβα από την Βιτόρια. Τίποτα άλλο, πέραν από αγάπη» ήταν όσα είπε χαρακτηριστικά ο νέος παίκτης του Ολυμπιακού.

 

Υπενθυμίζεται ότι στη EuroLeague, ο Χολ είχε 8.7 πόντους, 5.4 ριμπάουντ και 0.9 ασίστ σε 21.5 λεπτά κατά μέσο όρο, σε 34 παιχνίδια συνολικά, ενώ στη Liga Endesa είχε 7.6 πόντους, 5.4 ριμπάουντ, 0.7 ασίστ σε 20.8 λεπτά, σε 33 αγώνες.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook