Βοσνία – Γεωργία 84-76: Οι Βόσνιοι «πάτησαν» τους Γεωργιανούς και περιμένουν την Ελλάδα

Η Βοσνία έπαιξε τα… ρέστα της κόντρα στη Γεωργία και σε ένα παιχνίδι που κρίθηκε στο τέλος επικράτησε με 84-76 για την 5η αγωνιστική του Γ’ ομίλου του Eurobasket, παίρνοντας το εισιτήριο για τους «16».

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πλέον το σύνολο του Αλεξάντερ Τζίκιτς θα περιμένει το ματς της Ελλάδας επί των Ισπανών για να προκριθεί, την ώρα που η Εθνική μας μπορεί να τερματίσει ή πρώτη σε περίπτωση νίκης ή τέταρτη σε περίπτωση ήττας.

Οι παίκτες του Αζίζ Μπεκίρ τερμάτισαν με ρεκόρ 3-2 στον όμιλο, ενώ οι Γεωργιανοί με ρεκόρ 2-3, συνεπώς η αναμέτρηση της «γαλανόλευκη» με τη «φούρια ρόχα» έχει χαρακτήρα τελικού για σχεδόν όλον τον όμιλο.

Το παιχνίδι βρισκόταν υπό τον έλεγχο της Βοσνίας σε όλη τη διάρκειά του, η οποία είχε τα ηνία στο προβάδισμα, πλην ενός σημείου στο 32′ όπου οι Γεωργιανοί ισοφάρισαν σε 71-71 και έβαλαν… φωτιά στο ματς. Τελικά όμως δεν άλλαξε κάτι για την ομάδα του Αζίζ Μπεκίρ που πήρε το θετικό αποτέλεσμα.

Κορυφαίος για τους νικητές ήταν ο Γιουσούφ Νούρκιτς με 15 πόντους και 12 ριμπάουντ, ενώ 15 πόντους μέτρησε ο Τζον Ρόμπερσον και 13 ο Αλεξάνταρ Λάζιτς. Από την άλλη πλευρά, ο Σάντρο Μαμουκελασβίλι σταμάτησε στους 20 πόντους παίζοντας όλον τον αγώνα, ενώ ο Καμάρ Μπόλντγουιν είχε 18.

Τα δεκάλεπτα: 20-15, 47-35, 67-62, 84-76

Δείτε ΕΔΩ τα στατιστικά του αγώνα*

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook