Ο Γκος εντυπωσιάστηκε με τους οπαδούς της Ζαλγκίρις (vid)

Η Ζαλγκίρις ξεκίνησε ιδανικά τη σεζόν της στη Euroleague, κάνοντας 2 νίκες απέναντι σε Μονακό και Φενέρμπαχτσε. Στο παιχνίδι απέναντι στην πρωταθλήτρια Ευρώπης (84-81), ο Νάιτζελ Γουίλιαμς Γκος ήταν ο καλύτερος παίκτης των Λιθουανών.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συγκεκριμένα, ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού σημείωσε 20 πόντους (7/8 δίποντα), 2 ασίστ και ισάριθμα ριμπάουντ, ενώ στο σύστημα αξιολόγησης είχε 23 βαθμούς.

Το παιχνίδι αυτό ήταν το πρώτο του Γκος στη «Ζαλγκίριο Αρένα», και μετά τη νίκη της ομάδας του έζησε για πρώτη φορά ως παίκτης της Ζαλγκίρις την τρομερή ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλοι της ομάδας. Ο Αμερικανός γκαρντ ήταν εμφανώς εντυπωσιασμένος με το κλίμα που επικρατούσε στο γήπεδο.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook