Μετά το παιχνίδι, η «πράσινη» ΚΑΕ δημοσίευσε μήνυμα ενόψει της συνέχειας, δηλώνοντας ότι είναι ακόμα η αρχή μίας μεγάλης σεζόν, το οποία συνδύασε με φωτογραφίες των παικτών του Εργκίν Αταμάν από την αναμέτρηση με τους «Μπλαουγκράνα».
Το μήνυμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός
«Συνεχίζουμε να προχωράμε μπροστά – Είναι μόνο η αρχή»
We keep pushing forward!
It’s only the beginning…☘️#WeTheGreens #paobcaktor #Club1908 pic.twitter.com/MUxfIdWKko
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) October 4, 2025
Πλέον, το «τριφύλλι» ετοιμάζεται για το εναρκτήριο παιχνίδι της Stoiximan GBL, όπου το Σάββατο (5/10, 16:00) θα υποδεχτεί τον ΠΑΟΚ, ενώ η επόμενη αναμέτρησή του στη Euroleague είναι απέναντι στην Μπασκόνια την Πέμπτη (9/10), στη Βιτόρια.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701