Αταμάν: «Ο Ναν ήταν εξαιρετικός επιθετικά» – Τι είπε για προσθήκη σέντερ (vid)

Ο Παναθηναϊκός ξέσπασε στο Περιστέρι με πρωταγωνιστή τον Κέντρικ Ναν και στις δηλώσεις του μετά το ματς ο Εργκίν Αταμάν αναφέρθηκε στην εμφάνιση του Αμερικανού ενώ ρωτήθηκε και για το θέμα με τους σέντερ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όσα είπε ο Αταμάν:

Για το ματς: «Είναι σημαντικό που κάποιοι παίκτες έπαιξαν καλά. Ο Ναν ήταν εξαιρετικός επιθετικά. Ο Σλούκας έπαιξε καλά. Έχουμε κάποια προβλήματα στην άμυνα που συνεχίζονται. Επιθετικά παίξαμε καλά σήμερα και είναι σημαντικό για τη νέα εβδομάδα με δύο σημαντικά ματς στην Euroleague».

Για το θέμα των σέντερ: «Θα δούμε».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook