Ο Έλληνας προπονητής τόνισε πως ο Σέρβος ψηλός είχε μια πλήξη στον τετρακέφαλο και έπρεπε να μείνει εκτός, ενώ για τον Αμερικανό γκαρντ ανέφερε για άλλη μια φορά πως με την ποιότητά του θα βοηθήσει τους Πειραιώτες.
Αναλυτικά όσα είπε ο κόουτς Μπαρτζώκας
«Μπράβο στον Άρη, έκανε πολύ καλή εμφάνιση, προσπάθησε ως το τέλος και έβαλε μεγάλα σουτ ενώ γύρισε γρήγορα την μπάλα. Εμείς είχαμε ένα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, δεν είχαμε ούτε 48 ώρες για να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας.
Παίξαμε όσο χρειαζόταν για να κερδίσουμε το ματς. Έχουν γυρίσει οι περισσότεροι παίκτες μας πλέον, ο Μιλουτίνοφ είχε μια πλήξη στον τετρακέφαλο. Είμαστε σε καλύτερο επίπεδο από ό,τι πριν 1-2 μήνες και θα είμαστε σε ακόμη καλύτερο επίπεδο στη συνέχεια»
Για την εμφάνιση του Μόντε Μόρις: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος, έχει μεγάλη ποιότητα και θα μας βοηθήσει πολύ».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701