Η ομάδα του Αρκαλοχωρίου δεν άφησε αναπάντητη την ανακοίνωση που εξέδωσε η ομάδα της Πάτρας με αφορμή την wild card που δόθηκε στην Αναγέννηση και η οποία θ’ αγωνίζεται στην Elite League τη νέα σεζόν.
Ο Απόλλωνας Πάτρας είχε εκδώσει την παρακάτω ανακοίνωση:
Το 1895 ο Χαρίλαος Τρικούπης, πληροφορούμενος το εκλογικό αποτέλεσμα φέρεται να είπε το ιστορικό «Ανθ’ ημών Γουλιμής».
Το 2026, μετά την ανακοίνωση της ΕΟΚ για την wild card της Elite League, ο Απόλλων Πατρών στηλιτεύει…
Ανθ’ ημών… οι εκλεκτοί.
Σεβόμαστε τις αποφάσεις των θεσμών. Αδυνατούμε όμως να κατανοήσουμε τα κριτήρια με τα οποία αγνοήθηκαν η ιστορία, η δυναμική, η οικονομική εξυγίανση και η κοινωνική προσφορά ενός συλλόγου που επί 100 έτη υπηρετεί το ελληνικό μπάσκετ.
Η ιστορία δεν διαγράφεται με μια απόφαση.
Ο Απόλλων ήταν, είναι και θα παραμείνει παρών.
Θα παλεύει εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Λίγη ώρα αργότερα η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου απάντησε και μάλιστα τόνισε με νόημα ότι:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701