Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε από την Κωνσταντινούπολη με τη νίκη στο «σακούλι» του απέναντι στη Φενέρμπαχτσε και ετοιμάζεται για το ντέρμπι της Stoiximan GBL απέναντι στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (27/10, 20:15).
Οι «Πράσινοι» πραγματοποίησαν προπόνηση-αποθεραπεία στο ΟΑΚΑ, από την οποία προέκυψε ένα ευχάριστο νέο για τον Εργκίν Αταμάν. Ο Ντίνος Μήτογλου προπονήθηκε κανονικά, θέτοντας εαυτόν στη διάθεση του Τούρκου προπονητή για το δεύτερο ντέρμπι της σεζόν με τους Πειραιώτες.
Αντίθετα εκτός παρέμεινε ο Ιωάννης Παπαπέτρου που παραμένει κλινήρης. Θυμίζουμε ότι και οι δύο Έλληνες παίκτες δεν αγωνίστηκαν στο παιχνίδι του «τριφυλλιού» στην Τουρκία καθώς ταλαιπωρήθηκαν από γαστρεντερίτιδα.
Θυμίζουμε ότι ο Τσεντί Οσμάν πήρε την θέση του Μάριους Γκριγκόνις στη λίστα των ξένων, την παραμονή του παιχνιδιού των «αιωνίων» αντιπάλων στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας για την 4η αγωνιστική του πρωταθλήματος.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701