Το αυτοκίνητο στην εποχή του μεσοπρόθεσμου…

Το αυτοκίνητο στην εποχή του μεσοπρόθεσμου απλά… δεν υπάρχει ή απλά έχει πινακίδες Βουλγαρίας!!!  Η χρυσή αγελάδα, το αυτοκίνητο, πλέον έχει δώσει όλο της το γάλα… δεν υπάρχει άλλο και οι κύριοι γαλατάδες της κυβέρνησης και της κάθε κυβέρνησης που δυστυχώς εμείς οι ίδιοι τοποθετούμε σε αυτή την χώρα θα έπρεπε να το ξέρουν. Ήπιαν όλο […]

Το αυτοκίνητο στην εποχή του μεσοπρόθεσμου απλά… δεν υπάρχει ή απλά έχει πινακίδες Βουλγαρίας!!! 

Η χρυσή αγελάδα, το αυτοκίνητο, πλέον έχει δώσει όλο της το γάλα… δεν υπάρχει άλλο και οι κύριοι γαλατάδες της κυβέρνησης και της κάθε κυβέρνησης που δυστυχώς εμείς οι ίδιοι τοποθετούμε σε αυτή την χώρα θα έπρεπε να το ξέρουν. Ήπιαν όλο το γάλα μόνοι τους και τώρα ζητούν και άλλο, μάλλον που τους έχουμε καλομάθει όλα αυτά τα χρόνια.

Στην αρχή της εποχής G.A.P. και ενώ οι άνθρωποι των αρμόδιων υπουργείων υποστήριζαν την δήθεν πράσινη ανάπτυξη, τοποθετούν τέλη κυκλοφορίας το 2009 που δεν είχαν κανένα στοιχείο που να τα συνδέει με τις εκπομπές ρύπων CO2, ώστε να υποστήριζεται το ρητό της πράσινης ανάπτυξης. Το 2010 ζητούν συγγνώμη, συνδέουν τα τέλη κυκλοφορίας με τις εκπομπές ρύπων CO2 για τα νέα αυτοκίνητα που μόλις έμπαιναν στην κυκλοφορία αφού πρώτα έχουν βέβαια εφαρμόσει τον φόρο πολυτελείας. Πραγματικά πολύ έξυπνο αυτό το τελευταίο μέτρο ειδικά όταν εφαρμόζεται σε αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα στο γνωστό ηλεκτροκίνητο της Mitsubishi, στο MiEV. Και με την πράσινη ανάπτυξη να συνεχίζεται σε όλο της το μεγαλείο έχουμε και το φιάσκο με το μέτρο της απόσυρσης που έρχεται ουσιαστικά να τελειώσει την ήδη πονεμένη αγορά του αυτοκινήτου. Με τον τρόπο που αυτό το μέτρο εφαρμόστηκε βέβαια, διότι η απόσυρση ως γνωστόν ήταν ένα μέτρο που από καιρό πλέον είχε καταστεί ως αναγκαίο, τόσο για την τόνωση της αγοράς, όσο και για την αντικατάσταση του κατά πολύ γερασμένου στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην χώρα μας…

Για τα καύσιμα και τις τιμές τους, τα πλαφόν και όλα τα υπόλοιπα τραγελαφικά φαντάζομαι πως δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε, απλά θα αναφέρουμε πως την στιγμή που στις υπόλοιπες ευρωπαικές πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση, εδώ στην χώρα μας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα πετρελαιοκίνητα απογορεύονται, ακολουθώντας ουσιαστικά ένα μέτρο πολλών δεκαετιών πίσω. Ενώ για την νοθεία στα τσουχτερά καύσιμα απλά αναφέρουμε ότι ουσιαστικά βιώνουμε την απόλυτη ανυπαρξία ελέγχων με αποτέλεσμα να βλέπουμε συνεχώς τα παραδείγματα κατεστραμένων αντλιών βενζίνης και καταλυτών να αυξάνονται ολοένα και περισσότερο. Δεν πειράζει εμείς τα πληρώνουμε αυτά. Εμείς πληρώνουμε και την κλοπή που γίνεται από κάποιους περισσότερο έξυπνους πρατηριούχους, με τις αντίστοιχες παράνομες ηλεκτρονικές συσκευές. Προφανώς δεν τους βάζουμε όλους στο ίδιο στόχαστρο, υπάρχουν και οι τίμιοι που δυστυχώς το κράτος τους αναγκάζει να βάζουν λουκέτο ή να γίνονται και αυτοί παράνομοι εις βάρος του καταναλωτή με σκοπό να επιβιώσουν.

Ας γυρίσουμε όμως λίγο στα τέλη κυκλοφορίας και συγκεκριμένα στα τέλη κυκλοφορίας του 2012. Φυσικά και θα είναι πιο ακριβά σε σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας του 2011. Κάθε πέρυσι και καλύτερα δηλαδή…

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στον εφαρμοστικό νόμο του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, τα τέλη κυκλοφορίαςτου 2012 θα είναι αυξημένα κατά 10% σε σχέση με πέρυσι.

Αναλυτικότερα, για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31 Οκτωβρίου 2010 και τις μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης, ισχύουν με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα:

Κατηγορία Α έως 300κ.εκ από 20 ευρώ στα 22 ευρώ
Κατηγορία Β 301-785κ.εκ από 50 ευρώ στα 55 ευρώ
Κατηγορία Γ 786-1071κ.εκ από 110 ευρώ στα 120 ευρώ
Κατηγορία Δ 1072-1357κ.εκ από 120 ευρώ στα 135 ευρώ
Κατηγορία Ε 1358-1548κ.εκ από 220 ευρώ στα 240 ευρώ
Κατηγορία ΣΤ 1549-1738κ.εκ από 240 ευρώ στα 265 ευρώ
Κατηγορία Ζ 1739-1928κ.εκ από 270 ευρώ στα 300 ευρώ
Κατηγορία Η 1929-2357κ.εκ από 600 ευρώ στα 660 ευρώ
Κατηγορία Θ 2358-3000κ.εκ από 800 ευρώ στα 880 ευρώ
Κατηγορία Ι 3001-4000κ.εκ από 1000 ευρώ στα 1100 ευρώ
Κατηγορία Κ 4001κ.εκ και άνω από 1200 ευρώ στα 1320 ευρώ

Τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1 Νοεμβρίου 2010, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:

Κλιμάκιο εκπομπών CO2 Τέλη κυκλοφορίας ανά γραμμάριο CO2

– 0-100 γραμμάρια CO2 με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
– 101-120 γραμμάρια CO2 με τέλη 0,9ευρώ ανά γραμμάριο CO2
– 121-140 γραμμάρια CO2 με τέλη 1,1ευρώ ανά γραμμάριο CO2
– 141-160 γραμμάρια CO2 με τέλη 1,7ευρώ ανά γραμμάριο CO2
– 161-180 γραμμάρια CO2 με τέλη 2,25ευρώ ανά γραμμάριο CO2
– 181-200 γραμμάρια CO2 με τέλη 2,55ευρώ ανά γραμμάριο CO2
– 201-250 γραμμάρια CO2 με τέλη 2,8ευρώ ανά γραμμάριο CO2
– από 251 γραμμάρια CO2 και άνω με τέλη 3,4ευρώ ανά γραμμάριο CO2

Στα παραπάνω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα τύπου τζιπ αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών. Επιπλέον, τα υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έως 1.929 κ.εκ. απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Ενώ για τα υβριδικά οχήματα άνω των 1.929 κ.εκ., τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.

Τα ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Τέλος, σ’ αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι στα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών επιβάλλεται έκτακτη εισφορά στα ποσά της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης που προκύπτουν από την κυριότητα ή κατοχή τους.

Η έκτακτη εισφορά ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).

Από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα άνω των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Αυτοκίνητο στην εποχή του μεσοπρόθεσμου;
Ναι και μάλιστα με πινακίδες Βουλγαρίας!!!
Αυτοί μας οδηγούν εκεί, διαφορετικά υπάρχει και άλλη λύση, να μετακομίσουμε και εμείς…

Το θέμα με τις πινακίδες από την Βουλγαρία θα το αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο γιατί έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ειδικά για την τσέπη μας…

Απάντηση

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook