Η γιορτή που είχαν προγραμματίσει έγινε το βράδυ της περασμένης Παρασκευής (30/3) στην Πρασσά.
Οι δις πρωταθλητές της ομάδος… “Καφέ η Ομήγυρις”, διασκέδασαν και κατανάλωσαν άφθονο ουίσκι.
Παράξενο βέβαια, γιατί αυτοί δεν πίνουν! Έτσι, για να γλεντήσουν τις κατακτήσεις των τελευταίων τίτλων στα τουρνουά “8χ8” σε Καλτσέττο και Λίντο.
Αυτά είναι!!!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701