Κέρδισαν “Ομορφάντρες” και “Kimolia”

Aισίως στη 4η αγωνιστική, του πρώτου γύρου για τις ομάδες του 2ου ομίλου μας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ρεπό (πρόεδρε ξεκουράστηκες!!!) για τους “ΑΛΑΝΙΑΡΗΔΕΣ” μας.

Η αλήθεια είναι πως την χρειάζονταν…μετά την απουσία τους τη περασμένη εβδομάδα!!! Πάμε τώρα και στα αγωνιστικά.

Οι δυο ομάδες που χαμογέλασαν, ήταν οι “ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΕΣ” και η “KIMOLIA SNACK CAFÉ” (φώτο).

Η ομάδα του Φίλιππου Καρπαθιωτάκη (ουάου!!!), επικράτησε… με 7-3 των “ΜΑΛΑΔΩΝ ΣΙΤΙ”.

Ενώ η… “ΚIMOLIA” κέρδισε με 5-4(ανατροπή στο φινάλε!), του αντιπάλου τους “RONI FC”.

Ο κύριος με…το σπασμένο χέρι, δεν έπαιξε, είχε χρέη…προέδρου! Μη μπερδεύεστε!!!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook