Mια καλή…Ομόνοια!!!

Καλώς τα παιδιάααα!!! Να και το Κωστάκι ο Μπορδούβαλης μας, με την ομάδα του.Κυριολεκτικά όμως, έτσι;

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι παίκτες της ομάδος του, της Ομόνοιας, με τον προπονητή τους! Μια ομάδα, μια παρέα..και περνάνε καλά! Αφού πρώτα έπαιξαν τη μπαλίτσα τους…και με κακά(;) χούγια ο Κώστας από το παρελθόν(βλέπε…Ομήγυρις!), άρχισαν τα μπυράκια…και το ματς έληξε στα…πέναλτι!!! Έτσι είναι αυτά, πρώτα…Calcetto…και μετά…Crown!!!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook