Η τετράδα της πρώτης κατηγορίας
Το βράδυ της Πέμπτης, παίχτηκε το τελευταίο ματς της προημιτελικής φάσης.
Το βράδυ της Πέμπτης, παίχτηκε το τελευταίο ματς της προημιτελικής φάσης.
Το πρώτο γήπεδο 8χ8 πλήρες ανακαινισμένο, το δεύτερο γήπεδο 8χ8…το ζήλεψε και άλλαξε και εκείνο πλήρης μορφή.
Μέσα στο…πνεύμα της εποχής,δυστυχώς, ο…COVID 19 πήρε μια μεγάλη νίκη απέναντι σε ένα σπουδαίο αντίπαλο, που ακούει στο όνομα ΜΠΑΡΤΣ…ΕΛΙΟΜΑ!!!
Ήταν το πρώτο από τα δυο ματς που θα παίξουν για την ημιτελική φάση του τουρνουά.
Tρία ακόμα παιχνίδια της προημιτελικής φάσης, παίχτηκαν το βράδυ της Τρίτης.
Οι “ΚΟΥΒΑΤΖΗΔΕΣ” έγιναν η πρώτη ομάδα της Α κατηγορίας, που πέρασε στα ημιτελικά το βράδυ της Δευτέρας.
Σειρά του Θόδωρου Παπαδόπουλου να κάνει..καρέ συν ένα και να πάρει το δώρο του.
Πέτυχε τέσσερα γκολάκια, πήρε το δωράκι του ο Γιώργος ο Παπαγγελής.
Ακόμα δύο ματσάρες παίχτηκαν στη πρώτη φάση (16) των νοκ άουτ παιχνιδιών. Το βράδυ της Πέμπτης(3/9) και για την πρώτη κατηγορία, είχαμε.
Ήταν…είναι…και θα είναι ΑΛΑΝΙΑΡΗΔΕΣ!!! Να και η ταξιαρχία του Παντελή του Καστιγάκη και της παρέας του.