Παθιάζεται ο πρόεδρος!!!
Παρακολουθεί από κοντά την ομάδα του…και στα γήπεδα “8χ8” ο Γιώργος ο Πάγκαλος.
Παρακολουθεί από κοντά την ομάδα του…και στα γήπεδα “8χ8” ο Γιώργος ο Πάγκαλος.
Μια ”στροφή” έμεινε για την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης για τον πρώτο όμιλο.
“Άι Γιάννης”, “Αγέλη” και “Cafe Uno” ήταν οι κερδισμένες ομάδες στο πλαίσιο της πέμπτης αγωνιστικής του έκτου ομίλου.
Έναρξη του τουρνουά με τη ξεχωριστή και ιδιαίτερη δράση, είχαμε το βράδυ του Σαββάτου.
Τρεις νίκες με ευρύ σκορ και ένα ισόπαλο αποτέλεσμα είχαμε για τον όμιλο της Παρασκευής, δηλαδή τον πέμπτο.
Τη ξέρετε τη παροιμία που λέει…μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη πεις;
Να και κάτι διαφορετικό που συναντήσαμε χθες το βράδυ, δράση από..τρεις ομίλους και το τουρνουά 8χ8 να παίρνει…φωτιά!
Σχεδόν τα δυο τρίτα έχουν παιχτεί της φάσης των ομίλων και σε ορισμένους ομίλους, υπάρχει μια πρώτη εικόνα για το τι μέλλει γενέσθαι… στο σχεδιασμό Α κα Β κατηγορίας.