Στην πρώτη συγκέντρωση του συλλόγου, βρέθηκαν ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Αγγελάκης και τα μέλη της διοίκησης, όπου καλωσόρισαν τους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο.
Η ενημέρωση αναφέρει:
Με θετική ενέργεια και πολύ όρεξη για δουλειά άρχισε η προετοιμασία του Α.Ο. Ανθεστίων ενόψει της αγωνιστικής σεζόν 2025/26.
Η ομάδα μας είναι στην αφετηρία για το νέο απαιτητικό πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, με ανανεωμένο «οικοδόμημα» συνολικά.
Ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Αγγελάκης και τα μέλη της διοίκησης καλωσόρισαν το τεχνικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές, ευχόμενοι μια δημιουργική και επιτυχημένη σεζόν.
Ο προπονητής μας Ηρακλής Ξυδάκης και οι συνεργάτες του Νίκος Κουρουπάκης και Γιώργος Κοιλάδης ευχήθηκαν με την σειρά τους στους ποδοσφαιριστές και έδωσε το στίγμα για την καθημερινή δουλειά, με μοναδικό στόχο την διαρκή εξέλιξη.
Καλή σεζόν να έχουμε, με υγεία και επιτυχίες!








Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701