Αετός Ανωγείων: Ανανέωσαν ακόμη τρεις ποδοσφαιριστές

Τρεις ακόμη ανανεώσεις ποδοσφαιριστών, ανακοίνωσε ο Αετός Ανωγείων.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο λόγος για τους Μανό Ξυλούρη, Βαγγέλη Βόντα και Γιώργο Καλαϊτζάκη, οι οποίοι θα αγωνίζονται και τη νέα χρονιά με τη φανέλα της ομάδας των Ανωγείων.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Ο Αετός Ανωγείων ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τρεις ακόμα ποδοσφαιριστές από το περσινό ρόστερ.

Ο λόγος για τους Μάνο Ξυλούρη (24 συμ. 5 γκολ), Βαγγέλη Βόντα (10 συμμ.) και Γιώργο Καλαϊτζάκη (16 συμμ.).

Οι τρεις αυτοί ποδοσφαιριστές θα συνεχίσουν να ακολουθούν τις οδηγίες του προπονητή μας Γιώργου Φιολιτάκη.

Το κοινό που έχουν οι Ξυλούρης, Βόντας και Καλαϊτζάκης είναι ότι μέσα στην σεζόν αναμένεται να εκπληρώσουν την στρατιωτική τους θητεία, όπως και ο τερματοφύλακας μας Μανώλης Παγωμένος.

Ευχόμαστε και στους τρεις καλή σεζόν με υγεία και χωρίς τραυματισμούς!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook