Πρώτο εντός έδρας φιλικό αύριο (16/8) για τον Εργοτέλη!

Ο Εργοτέλης θα αγωνιστεί αύριο, κόντρα στον Ρεθυμνιακο στο Μαρτινέγκο, στις 18.30.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το πρώτο του εντός έδρας φιλικό για τη σεζόν 2025-2026 θα δώσει αύριο ο Εργοτέλης στο Μαρτινέγκο, στις 18.30 απέναντι στον Ρεθυμνιακο.

Ο τεχνικός της ομάδας, Ηλίας Κώτσιος θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει νέα πρόσωπα, αλλά και διαφορετικές τακτικές σε αυτό το αρκετά απαιτητικό παιχνίδι. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη, ενώ στο γήπεδο θα υπάρχουν και εισιτήρια διαρκείας για όποιον ενδιαφέρεται.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook