Pics | Ηττήθηκε από τον Ρεθυμνιακό ο Εργοτέλης

Την ήττα με 1-0 γνώρισε χθες ο Εργοτέλης από τον Ρεθυμνιακό, στην πρώτη του φετινή φιλική αναμέτρηση στο Μαρτινέγκο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Ρεθυμνιακός κατάφερε να κερδίσει χθες το απόγευμα τον Εργοτέλη με 1-0, στο Μαρτινέγκο.

Σίγουρα ήταν ένα πολύ δυνατό τεστ και για τις δύο ομάδες, με αποτέλεσμα τόσο ο Ηλίας Κώτσιος, όσο και ο Ανδρέας Τσουπάκης να βγάζουν πολύτιμα συμπεράσματα ενόψει της νέας δύσκολης χρονιάς.

Στα αγωνιστικά, το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης το πέτυχε ο Σηφακάκης, ωστόσο παρά την ήττα του, ο Εργοτέλης πραγματοποίησε μια καλή εμφάνιση.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook