Ο Ρεθυμνιακός κατάφερε να κερδίσει χθες το απόγευμα τον Εργοτέλη με 1-0, στο Μαρτινέγκο.
Σίγουρα ήταν ένα πολύ δυνατό τεστ και για τις δύο ομάδες, με αποτέλεσμα τόσο ο Ηλίας Κώτσιος, όσο και ο Ανδρέας Τσουπάκης να βγάζουν πολύτιμα συμπεράσματα ενόψει της νέας δύσκολης χρονιάς.
Στα αγωνιστικά, το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης το πέτυχε ο Σηφακάκης, ωστόσο παρά την ήττα του, ο Εργοτέλης πραγματοποίησε μια καλή εμφάνιση.







Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701