Αναλυτικά η ανακοίνωση του Εργοτέλη:
Πρεμιέρα για την ομάδα μας μπροστά στο κοινό της.
Την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου, στις 17:00, υποδεχόμαστε στο Μαρτινέγκο την ΑΕ Κατσαμπά, για τη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α1 ΕΠΣΗ.
Όλοι μαζί χτίζουμε τον Εργοτέλη των ονείρων μας!
Εισιτήρια διαρκείας θα είναι διαθέσιμα στην είσοδο του γηπέδου.



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701