Τέλος από τον Αετό Ανωγείων ο Γιώργος Φιολιτάκης

Η διοίκηση του Αετού Ανωγείων ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας με τον έμπειρο προπονητή.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Αετού Ανωγείων

Το Δ.Σ. του Αετός Ανωγείων ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Φιολιτάκη.

Έπειτα από συζήτηση που είχαμε με τον έμπειρο τεχνικό αποφασίσαμε να σταματήσουμε από κοινού την συνεργασία μας, έτσι ώστε να υπάρξει μια αλλαγή στο αγωνιστικό κομμάτι.

Η ομάδα μας βρίσκεται σε αναζήτηση νέου προπονητή, μέχρι ωστόσο την εύρεση του στον πάγκο θα βρίσκεται ο Τάκης Μέμος με συνεργάτη τον Μανώλη Σπαχή.

Ευχαριστούμε πολύ τον Γιώργο Φιολιτάκη για αυτόν τον ένα χρόνο συνεργασίας, ο οποίος συνδυάστηκε με την ιστορική παρουσία του Αετού στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ και την παραμονή στην κατηγορία. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook