Aναλυτικά τα όσα ανέφερε: “Η ομάδα μας αρχίζει σιγά-σιγά να παίρνει τα πάνω της και να βρίσκει ρυθμό. Είμαστε σε καλή κατάσταση. Ετοιμαζόμαστε για τον αγώνα της Κυριακής με μεγάλη συγκέντρωση και όρεξη. Θα είναι ένα παιχνίδι το οποίο θα κριθεί στην δύναμη και το πάθος. Και οι δύο ομάδες θέλουν πολύ τη νίκη, που θα δώσει και τους 3 βαθμούς και την ψυχολογία για τη συνέχεια. Οι φιλάθλοι μας περιμένουν να δουν όμορφο και απλό ποδόσφαιρο. Χρειάζεται υπομονή, αισιοδοξία και στήριξη από την πλευρά τους, ώστε να κάνουμε όλοι μαζί τα βήματα που πρέπει, για να κατακτήσουμε τη νίκη και να τους ευχαριστήσουμε. Το μεγάλο μας ατού, όπως έχω αντιληφθεί όσο καιρό βρίσκομαι στην ομάδα, είναι ότι όλοι οι συμπαίκτες μου και όλο το προπονητικό επιτελείο, δουλεύουν με σοβαρότητα και επαγγελματισμό, όπως αρμόζει στον Εργοτέλη. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας!”
Γωνιωτάκης: “Είμαστε σε καλή κατάσταση – Τα καλύτερα είναι μπροστά μας”
Οι δηλώσεις του κεντρικού αμυντικού του Εργοτέλη, Γιώργου Γωνιωτάκη, για το αυριανό ντέρμπι κόντρα στον ΑΟΤ.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701