Αναλυτικά τα όσα είπε: «Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι σήμερα. Στη επίθεση σκοράραμε αρκετά γκολ όμως στο αμυντικό κομμάτι δεν σταθήκαμε καθόλου καλά. Είχαμε επισημάνει εξ’αρχής κάποια καλά στοιχεία του αντίπαλου, όπως οι στατικές φάσεις, όμως δεν ήμασταν όπως θα έπρεπε. Δυστυχώς δεχθήκαμε 2-3 γκολ τα όποια είναι αστεία, όμως την ευθύνη την παίρνω εγώ. Συγχαρητήρια στην ομάδα μου που κατάφερε να πάρει έστω ένα βαθμό. Αυτά τα παιχνίδια μπορεί να τα κερδίσεις μπορεί και να τα χάσεις. Έτσι όπως πήγε το ματς δεν είμαστε ευχαριστημένοι. Σίγουρα θα πρέπει να δουλέψουμε σε όλα τα κομμάτια του παιχνιδιού και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε κάπου αλλού τους βαθμούς που χάσαμε σήμερα».
Μαματζάκης: «Την ευθύνη στο αμυντικό κομμάτι την παίρνω εγώ – Θα πρέπει να δουλέψουμε»
Οι δηλώσεις του Σταμάτη Μαματζάκη, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης, του Μινωική-Ρούβας.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701