Γεωργόπουλος: «Θα μας κάνει καλό η ήττα αυτή»

Οι δηλώσεις του προπονητή του Νέου Ηροδότου, Σάκη Γεωργόπουλου, μετά την ήττα από την Παλιανή.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: «Μπήκαμε για ακόμα ένα παιχνίδι χαλαροί, είχα κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου και τις προηγούμενες αγωνιστικές, κάποια στιγμή θα το πληρώναμε. Το πληρώσαμε σήμερα και αν συνεχίσουμε έτσι θα το ξαναπληρώσουμε. Η ήττα αυτή θα μας κάνει καλό, έτσι ώστε να μπαίνουμε στα ματς όπως μπήκαμε στο β΄μέρος. Δεν κερδίζει ούτε η ιστορία, ούτε η φανέλα…»

 

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook