Το κάλεσμα της Χερσονήσου για το παιχνίδι με το ΠΑΝΟΜ

Με ανακοίνωση της η Χερσόνησος καλεί τους φίλους της ομάδας, στο παιχνίδι με το ΠΑΝΟΜ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η Χερσόνησος συνεχίζει την πορεία της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, αντιμετωπίζοντας το Σάββατο 11 Οκτωβρίου στις 16:00, στο γήπεδο Μαλίων, τον ΠΑΝΟΜ για την 5η αγωνιστική.

Μετά τα δύο διαδοχικά θετικά αποτελέσματα, η ομάδα θα επιδιώξει να συνεχίσει την καλή της παρουσία, με τη στήριξή σας να αποτελεί για εμάς τον πολύτιμο σύμμαχο σε κάθε παιχνίδι!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook