Κύπελλο ΕΠΣΗ: Πέρασαν στην επόμενη φάση Ποσειδώνας, Κόροιβος και ΟΦΑΜ

Στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, πέρασαν σήμερα Ποσειδώνας, Κόροιβος και ΟΦΑΜ, αφού κατάφεραν να κερδίσουν Ερμή Ατσαλένιου, Γαρίπα και Ηρακλή Νιπιδιτού αντίστοιχα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα σημερινά αποτελέσματα:

Κύπελλο ΕΠΣΗ

Τετάρτη (8/10)

Ποσειδώνας – Ερμής Ατσαλένιου 4-0

Γαρίπα – Κόροιβος 1-4

ΟΦΑΜ – Ηρακλής Νιπιδιτού 2-0

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook