Ο Γιώργος Φιολιτάκης στις πρώτες του δηλώσεις ευχαριστεί την διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του και στοχεύει στην καθημερινή εξέλιξη της ομάδας, ώστε να πετύχει τους στόχους που έχουν τεθεί.
Αναλυτικά τα όσα είπε: «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή η έναρξη της συνεργασίας μου με μια ιστορική ομάδα όπως η Μινωική και θέλω να ευχαριστήσω πολύ τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου!
Από την πλευρά μου υπόσχομαι σκληρή δουλειά, πάντα σε συνεργασία με τους πρωταγωνιστές που είναι οι ποδοσφαιριστές ώστε η ομάδα να πετύχει τον στόχο της.
Θα συνεχίσουμε την δουλειά που ξεκίνησε ο φίλος μου, Σταμάτης Μαματζάκης, και στόχος είναι η ομάδα να παρουσιάζεται κάθε αγωνιστική και καλύτερη, να παίζει σωστό και ορθολογικό ποδόσφαιρο και κυρίως να στηρίζεται στο οικογενειακό κλίμα εντός και εκτός γηπέδου!
Πιστεύω ότι η ομάδα διαθέτει πάρα πολύ καλό ρόστερ συνδυάζοντας εμπειρία, ποιότητα και νεανικό ενθουσιασμό κάτι που με κάνει να είμαι πολύ αισιόδοξος για την συνέχεια.
Πολλή δουλειά λοιπόν, λίγα λόγια και όλα θα πάνε καλά»!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701