Aναλυτικά τα όσα είπε: «Καταρχάς να ευχαριστήσουμε τον Αλμυρό για τη φιλοξενία. Συγχαρητήρια στον Δημήτρη Κόκκινο και την ομάδα του. Γνωρίζαμε εξαρχής ότι θα ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Είμαστε σε φάση αναπροσαρμογής, μπορώ να πω. Έτσι όπως είμαστε αυτή τη στιγμή, δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε το παιχνίδι αυτό. Εγώ από τα παιδιά έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Ψάχνουμε να βρούμε ένα αγωνιστικό μοτίβο για να το προσαρμόσουμε στην ομάδα. Σε αυτό το κομμάτι δουλεύουμε αυτή την περίοδο. Είναι μία ήττα που την βάζουμε στις “αποσκευές” μας, κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι και, όπως έχω πει κι άλλες φορές, προπόνηση με την προπόνηση, μέρα με τη μέρα η ομάδα θα βελτιώνεται. Θα μπουν και άλλα παιδιά σίγουρα, που σήμερα δεν είχαμε τη δυνατότητα να τα έχουμε. Οδηγός για τη συνέχεια πρέπει να είναι και τα δύο ημίχρονα. Δεν κοιτάμε μόνο το δεύτερο ημίχρονο, κοιτάμε και το πρώτο — απλώς στο δεύτερο μέρος βρήκαμε περισσότερους χώρους μέσα στο γήπεδο, μετά και τις αλλαγές που έγιναν από τον Αλμυρό, οι οποίες σίγουρα αποσυντόνισαν την ομάδα και δεν το κυνήγησαν κιόλας, επειδή ήδη ήταν 4-0 το σκορ. Σκοράραμε δύο γκολ στο δεύτερο μέρος, βρεθήκαμε και στο πρώτο πολλές φορές μέσα στην περιοχή, απλώς δεν έχουμε ακόμα την ικανότητα να σπρώξουμε τη μπάλα στα δίχτυα».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701