Σουλτάτος στον ΣΠΟΡ FM 104,2: “Θέμα χρόνου να φύγει ο Εργοτέλης από τις κατηγορίες που βρίσκεται”

Ο επίτιμος πρόεδρος του Εργοτέλη μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 104,2 για το παρόν και το μέλλον του Εργοτέλη ενώ αποκάλυψε άγνωστες ιστορίες από την μεταγραφή του Πάτρικ Ογκουνσότο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά όσα είπε ο Γιώργος Σουλτάτος στον ΣΠΟΡ FM 104,2

Για την προσπάθεια του Εργοτέλη:Ο Εργοτέλης είναι μία καταδικασμένη ομάδα, από το 1929 που ιδρύθηκε να πρωταγωνιστήσει στο Ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο. Η μαύρη περίοδος νομίζω ότι θα τελείωσει γρήγορα. Τα παιδιά που έχουν αναλάβει τώρα την ομάδα είναι αξιόλογα. Καλοί επιχειρματίες, είναι θέμα χρόνου να φύγουμε από αυτή την κατηγορία”.

Έπρεπε να ξαναγίνει η επανεκκίνηση αυτή; “Δεν νομίζω ότι έγινε restart. Είναι φυσιολογική η κατάσταση στον Εργοτέλη. Δυστυχώς το χρήμα διοικεί το ποδόσφαιρο. Ευτυχώς ο Εργοτέλης λόγω της θέσης που έχει στην πόλη, λόγω των ακαδημιών και λόγω των παραγόντων στην ιστορία του κατάφερε να ορθοποδήσει. Δεν διέλυσε σαν άλλες ομάδες στην Ελλάδα, ο Εργοτέλης θα ξαναβγεί στην επιφάνεια γιατί είναι αυτό το DNA της ομάδας. Το 1999 που ξεκινήσαμε το έργο των ακαδημιών, γνωρίζαμε ότι θα είναι το μέλλον, επενδύσαμε εκεί και συνεχίζουν ακόμα να επενδύουν και οι υπόλοιποι παράγοντες. Αν φύγουμε από αυτή την κατηγορία νομίζω ότι θα ξανακάνουμε αυτό που είχαμε κάνει. Όχι τόσο ψηλά, αλλά σίγουρα σε παραπάνω κατηγορίες”.

Μπορεί ο Εργοτέλης να πετύχει ξανά ότι είχε πετύχει επί της δικής του παρουσίας; “Ο Εργοτέλης βγήκε για πρώτη φορά στην Α’ Εθνική το 2004. Με τη δική μου καθοδήγηση και του Νίκου Τζώρτζογλου αλλά και του Μύρωνα Σηφάκη. Αυτή η ομάδα είχε όραμα. Μπορεί να γίνει ξανά στο μέλλον. Μπορεί να είναι δύσκολο, όμως η Γ’ Εθνική και η Β’ Εθνική, για τον Εργοτέλη είναι εφικτή. Αν είχαμε τα χρήματα που έχουν άλλες ομάδες στην Α’ Εθνική ίσως να μην έπεφτε ποτέ ο Εργοτέλης”.

Για τον ΟΦΗ: “Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ πρέπει να επενδύσουν στον Μιχάλη Μπούση, γιατί δεν βρίσκονται εύκολα τέτοιοι άνθρωποι. Ο ΟΦΗ πάει καλά. Ο κόσμος πρέπει να τον βοηθήσει περισσότερο. Τώρα που πήγε στο Παγκρήτιο μπορεί να κάνει κάτι μεγάλο. Είναι η εποχή του ΟΦΗ”.

Γνώμη για το Παγκρήτιο: “Είμαστε πολύ τυχεροί, γιατί λόγω των Ολυμπιακών αγώνων υπήρχε αυτό το γήπεδο. Μάλιστα το γεμίσαμε, καταφέραμε την πρώτη χρονιά να έχουμε πολλά εισιτήρια. Δεν είναι δύσκολο να το καταφέρει και ο ΟΦΗ. Άμα έχεις καλή ομάδα δεν φοβάσαι να παίξεις πουθενά”.

Το μέλλον του Εργοτέλη: “Είναι θέμα χρόνου να φύγει από αυτή την κατηγορία και να σταθεροποιηθεί σε μεγαλύτερες. Εκεί πρέπει να βρίσκεται ο Εργοτέλης. Ξέρω ότι τα παιδιά που βρίσκονται στην διοίκηση έχουν μεράκι. Από τη στιγμή που το έχουν αυτό, ο Εργοτέλης δεν έχει κανένα πρόβλημα”.

Πως ήρθε ο Πάτρικ Ογκουνσότο στον Εργοτέλη; “Είχε έρθει ένα καλοκαίρι και είχε δοκιμαστεί στο Μαρτινέγκο για λογαριασμό του ΑΠΟΕΛ. Για να μην πηγαίνει ο Γκέραρντ στην Κύπρο να δει τον Πάτρικ, είχε δοκιμαστεί εδώ στην ομάδα του Εργοτέλη να δει αν είναι όντως καλός παίκτης. Του άρεσε ο Ογκουνσότο, τον πήρε στον ΑΠΟΕΛ, αλλά είχε πολλούς παίκτες. Έπρεπε να είχε 5 ξένους και είχε 6. Έπρεπε ένας να αποχωρήσει γιατί το ο ΑΠΟΕΛ έπαιζε προκρηματικά Champions League. Όταν μάθαμε ότι θα μείνει ελεύθερος είπαμε στον Γκέραρντ ότι ενδιαφερόμαστε και τον θέλουμε στον Εργοτέλη. Έτσι και έγινε. Πήγαμε με τον Νίκο Τζώρτζογλου, με το charter του Ολυμπιακού που έπαιζε με τη Μακάμπι Χάιφα. Συμφωνήσαμε, τα βρήκαμε και ήρθε τότε στον Εργοτέλη”.

Για το στόχημα με τον Ογκουνσότο: “Άμα έβαζε 30 γκολ θα έπαιρνε ένα κιβώτιο ουίσκι, ενώ όταν έκανε και χατ-τρικ έπαιρνε και μία μπάλα. Μου πήρε πολλές μπάλες. Είχε βάλει τότε 37 γκολ στη Γ’ Εθνική. Μετά στη Β’ Εθνική είχε βγει πρώτος σκόρερ στο Κύπελλο. Ο Πάτρικ ήταν ένα καλό παιδί, είχε πλάκα, πολύ καλός παίκτης. Όπως ήθελε έβαζε γκολ. Όταν έπαιζε ο Ογκουνσότο και ο Σιλά, ήταν μόνοι αυτοί οι δύο ξένοι. Ήταν οι πρωτομάστορες όταν βγήκαμε Α’ Εθνική στο ματς με τον Ακράτητο. Γενικά ο Πάτρικ βοήθησε πολύ τον Εργοτέλη, όπως και ο Εργοτέλης τον ίδιο. Ήταν ευνοημένος γιατί δεν είχαμε άλλους ξένους. Δεν μπορούσαμε να έχουμε άλλους ξένους λόγω οικομικών. Όλα παιδιά από το Ηράκλειο ήταν”.

Τέλος ανέφερε: “Μακάρι να βρει τον δρόμο του ο Εργότελης. Δύσκολο να παίξεις στην Α’ κατηγορία, όμως στη Β’ μπορεί να παίξει. Έχει καλές ακαδημίες, έχει κόσμο, γιατί με αυτή τη διαδρομή που έκανε έχει αποκτήσει κόσμο. Μπορεί άνετα να παίξει στη Β’ Εθνική και με τους παράγοντες που έχει και με αυτά που διαθέτει”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook