Η ενημέρωση αναφέρει:
Ένας διαφορετικός αγώνας, με νικητές μόνο τα χαμόγελα!
Σήμερα, ποδοσφαιριστές και ποδοσφαιρίστριες του Εργοτέλη άφησαν για λίγο τις υποχρεώσεις τους στο Μαρτινέγκο και πήραν τις μπάλες τους, για να παίξουν μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κωφών & Βαρηκόων και του Ειδικού Γυμνασίου Ηρακλείου.
Μια ξεχωριστή δράση, γεμάτη ζεστασιά, όπου το ποδόσφαιρο έγινε γέφυρα επικοινωνίας, χαμόγελου και αποδοχής. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και “κιτρινόμαυροι” μοιράστηκαν γκολ, αγκαλιές και όμορφες στιγμές που θα θυμούνται όλοι.
Το ραντεβού δόθηκε ξανά για την Κυριακή στο Μαρτινέγκο, όπου οι μικροί μας φίλοι έλαβαν πρόσκληση για να παρακολουθήσουν τις επίσημες αναμετρήσεις των ομάδων μας!
Τη Διοίκηση εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος Γιώργος Πολυχρονάκης, ο Γενικός Διευθυντής Γιάννης Νικηφόρος και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.










Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701