Αετός Ανωγείων: Αρκετά παράπονα για τη διαιτησία στο παιχνίδι με τον Ρούβα

Πάρα πολλά είναι τα παράπονα του Αετού Ανωγείων, για τη διαιτησία στη χθεσινή αναμέτρηση με τον Ρούβα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με ανακοίνωσή του, ο Αετός Ανωγείων εξέφρασε τα έντονα παράπονά του για τη χθεσινή αναμέτρηση απέναντι στον Ρούβα. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας, το παιχνίδι σημαδεύτηκε από τα διαιτητικά λάθη του Δημήτρη Σφακιανάκη.

Η ανακοίνωση του Αετού Ανωγείων:

Η ομάδα μας γνώρισε την ήττα με 1-0 από τον Ρούβα, σε ένα παιχνίδι που κρίθηκε στο 85’ με γκολ – πέναλτι του Χριστοφοράκη, το οποίο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από πλευράς μας.

Οι ποδοσφαιριστές του Αετού έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, δημιούργησαν φάσεις και στάθηκαν με αξιοπρέπεια απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο.

Δυστυχώς, μια αμφισβητούμενη απόφαση του διαιτητή κ. Σφακιανάκη στέρησε από την ομάδα μας έστω τον βαθμό της ισοπαλίας στη Γέργερη. Η ομάδα μας συνεχίζει ενωμένη, δυνατή και με καθαρό πρόσωπο, κοιτάζοντας μπροστά στα επόμενα παιχνίδια με πίστη και αποφασιστικότητα.

 

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook