Kώτσιος: “Είναι μία σημαντική νίκη – Θέλουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς”

Οι δηλώσεις του Ηλία Κώτσιου, αμέσως μετά την πολύ σημαντική εκτός έδρας νίκη του Εργοτέλη κόντρα στο ΠΑΝΟΜ

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε ο έμπειρος προπονητής: «Περιμέναμε αυτό το είδος παιχνιδιού, με τον αντίπαλο να περιμένει πίσω και εμείς να πρέπει να σπάσουμε μία κλειστή άμυνα. Στο πρώτο ημίχρονο δεν πιάσαμε την απόδοση που θέλαμε, όμως στο δεύτερο ανεβήκαμε, δημιουργήσαμε ευκαιρίες, πετύχαμε γκολ και πήραμε δίκαια τους τρεις βαθμούς. Δεν κινδυνεύσαμε στη διάρκεια του αγώνα, όμως η μείωση του σκορ από τον ΠΑΝΟΜ στις καθυστερήσεις, τον έβαλε ξανά στο παιχνίδι. Είναι μία σημαντική νίκη που μας κρατάει στην κορυφή. Θέλουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς, αλλά όταν κάνεις πρωταθλητισμό, μετράνε οι τρεις βαθμοί κι εμείς αυτό πετύχαμε σήμερα.»

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook