Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Νομίζω πως ήταν ένα παιχνίδι που το διαβάσαμε σωστά, κυρίως ως προς τη σοβαρότητα και την πειθαρχία που έπρεπε να δείξουμε. Αυτό που με ικανοποιεί περισσότερο είναι ότι δουλέψαμε όλη την εβδομάδα γνωρίζοντας πως θα αντιμετωπίσουμε μια ομάδα που συνήθως πιέζει ψηλά, αλλά σήμερα μας περίμενε στο μισό γήπεδο, με πολύ κλειστές γραμμές. Στο πρώτο 25λεπτο δυσκολευτήκαμε, δεν είχαμε υπομονή, όμως μετά το γκολ βρήκαμε ρυθμό, ανοίξαμε το παιχνίδι, συνδυαστήκαμε καλά και δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες.
Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πιο ήρεμοι, πετύχαμε όμορφα γκολ και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη διάθεση και τη νοοτροπία που έδειξε η ομάδα απέναντι σε έναν σοβαρό αντίπαλο με ξεκάθαρο πλάνο.
Φέτος αντιμετωπίζουμε ομάδες που παίζουν με πολύ χαμηλό μπλοκ και κλειστές άμυνες και δεν είναι εύκολο να διασπάσεις τέτοιες τακτικές, ειδικά σε γήπεδα που δεν διαθέτουν καλό αγωνιστικό χώρο. Κρατάω, όμως, τη μεγάλη διάθεση των παικτών μου από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Ανεξάρτητα από το πότε ανοίγουμε το σκορ, οι ποδοσφαιριστές μου είναι σοβαροί και δεν υποτιμούν κανέναν αντίπαλο».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701