Η Χερσόνησος με ανακοίνωση της, καλεί τον κόσμο της ομάδας να παρευρεθεί το Σάββατο στο γήπεδο και να στηρίξει την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών, στην αναμέτρηση με τον Αλμυρό.
Η ανακοίνωση της Χερσονήσου:
Η ομάδα μας συνεχίζει την προσπάθειά της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, φιλοξενώντας το Σάββατο 8 Νοεμβρίου, στις 15:00, στο γήπεδο Λιμένα Χερσονήσου, τον Αλμυρό.
Πρόκειται για ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι στη φετινή μας πορεία στο πρωτάθλημα.
Όλοι στο γήπεδο, να στηρίξουμε και να ωθήσουμε την ομάδα μας στην πολυπόθητη νίκη.



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701