Ο έμπειρος τεχνικός του ΑΟΤ, Νίκος Σουτζής, μίλησε αποκλειστικά στο athletic.gr, αναφερόμενος αρχικά στη σπουδαία νίκη της ομάδας του απέναντι στη Μινωική την περασμένη αγωνιστική (4-0), καθώς και στο επόμενο εκτός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΝΟΜ.
Τέλος, σχολίασε και το φετινό πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, τονίζοντας ότι φέτος κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο, ενώ εξέφρασε την άποψη πως όλα θα κριθούν μέχρι το τέλος.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για το παιχνίδι με τη Μινωική και το επόμενο με το ΠΑΝΟΜ: “Ήμασταν καλύτεροι καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού κόντρα στη Μινωική και πανηγυρίσαμε μία δίκαιη νίκη. Συνεχίζουμε, βλέπουμε τη συνέχεια με το ΠΑΝΟΜ. Θα είναι σίγουρα ένα δύσκολο παιχνίδι, κόντρα σε ένα πολύ καλό αντίπαλο. Σεβόμαστε όλους τους αντιπάλους μας, αλλά δεν φοβόμαστε κανένα. Θα αγωνιστούμε με μοναδικό στόχο το “τρίποντο”.
Για το φετινό πρωτάθλημα: “Κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο φέτος. Όλες οι ομάδες είναι αρκετά ανταγωνιστικές. Πιστεύω ότι όλα θα κριθούν μέχρι το τέλος. Όποιος διαθέτει τη μεγαλύτερη σταθερότητα, μέχρι και την τελευταία αγωνιστική, θα είναι εκείνος που θα κατακτήσει το πρωτάθλημα”.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701