Kύπελλο ΕΠΣΗ: Νίκες για Παλιανή, Νέο Ηρόδοτο και ΟΦΑΜ

Την πρόκριση στην επόμενη φάση του κυπέλλου ΕΠΣΗ πανηγύρισαν σήμερα Παλιανή, Νέος Ηρόδοτος και ΟΦΑΜ, αφού κατάφεραν να κερδίσουν ΟΦΑ, Δωριέα και Άλογο Μαλεβιζίου αντίστοιχα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα σημερινά αποτελέσματα:

Κύπελλο ΕΠΣΗ – 2η φάση

Tετάρτη (5/11)

18.00

ΟΦΑ – Παλιανή 1-2

Δωριέας – Νέος Ηρόδοτος 0-6

Άλογο Μαλεβιζίου – ΟΦΑΜ 1-2

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook