Aναλυτικά τα όσα ανέφερε: «Σήμερα είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ανταγωνιστική και οργανωμένη ομάδα, που έπαιζε χωρίς άγχος. Όλη την εβδομάδα είχαμε τονίσει ότι πρέπει να προσεγγίσουμε το παιχνίδι με σοβαρότητα και πειθαρχία, χωρίς να δείξουμε σημάδια εφησυχασμού λόγω των προηγούμενων αποτελεσμάτων. Δυστυχώς μπήκαμε στο ματς αρκετά νωθρά, κάναμε λάθη και δώσαμε στον αντίπαλο τη δυνατότητα να δημιουργήσει φάσεις στην αρχή του αγώνα. Αυτό μας προκάλεσε εκνευρισμό και δυσκόλεψε την κυκλοφορία της μπάλας. Παρ’ όλα αυτά, σε ένα σημείο που δεν ήμασταν καλοί, καταφέραμε να προηγηθούμε και να πετύχουμε και δεύτερο γκολ. Στο ημίχρονο αλλάξαμε κάποια πράγματα, μιλήσαμε με τα παιδιά και νομίζω πως ειδικά μετά το 70’ το σκορ θα μπορούσε να είχε πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις. Σίγουρα πρέπει να καταλάβουμε ότι κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο, αν δεν το αναλύσουμε σωστά, αν δεν τρέξουμε πολύ και αν δεν κερδίσουμε κάθε μονομαχία. Κρατάω τους τρεις βαθμούς και το γεγονός ότι βρισκόμαστε στην κορυφή για ακόμη μία Κυριακή. Ευχαριστούμε τον κόσμο που βρέθηκε και σήμερα στο γήπεδο και μας υποστήριξε μέχρι το τελευταίο λεπτό.»
Kώτσιος: “Κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο – Ευχαριστούμε τον κόσμο που βρέθηκε στο γήπεδο”
Οι δηλώσεις του προπονητή του Εργοτέλη, Ηλία Κώτσιου, αμέσως μετά τη νίκη με τον Μοχό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701