Τα συγχαρητήρια του Β. Κεφαλούκου στην διαιτησία και το “ευχαριστώ” στον Ανθεστίωνα

Ο πρόεδρος των Δειλινων, Βαγγέλης Κεφαλούκος, ευχαρίστησε τον Ανθεστίωνα για την υποδειγματική του φιλοξενία, ενώ παράλληλα έδωσε συγχαρητήρια στους διαιτητές της αναμέτρησης.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Ο πρόεδρος της ομάδας μας, Βαγγέλης Κεφαλούκος, εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια προς τη διαιτησία της αναμέτρησης με τον Ανθεστίωνα, η οποία ήταν πραγματικά άψογη.

Παράλληλα, ο ΠΑΟ Δειλινών ευχαριστεί θερμά την ομάδα του Ανθεστίωνα για την υποδειγματική φιλοξενία της.

Τέτοιες συμπεριφορές κοσμούν το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και δείχνουν τον δρόμο για το πώς πρέπει να λειτουργεί ο αθλητισμός.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook