Mινωική: “Ελάτε στο γήπεδο να στηρίξουμε όλοι μαζί την ομάδα μας”

Το κάλεσμα της Μινωικής, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση με το ΠΑΝΟΜ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση της Μινωικής αναφέρει:

Επόμενο εντός έδρας παιχνίδι, αντιμετωπίζουμε τον ΠΑΝΟΜ, το Σάββατο 29 Νοεμβρίου και ώρα 15:00 για την 12η αγωνιστική της Α1 ΕΠΣΗ!

Ελάτε στο γήπεδο να στηρίξουμε όλοι μαζί την ομάδα μας, και να επιστρέψουμε στα θετικά αποτελέσματα!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook