ΠΑΟΚ: “Όλοι μαζί γεμίζουμε το γήπεδο και γινόμαστε ο 12ος παίκτης”

Το κάλεσμα του ΠΑΟΚ στο κόσμο του, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση απέναντι στον Μοχό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του ΠΑΟΚ αναφέρει:

Την Κυριακή στις 15:00, στο γήπεδό μας στον Κρουσώνα, η ομάδα μας δίνει έναν ακόμη σημαντικό αγώνα και χρειάζεται την παρουσία όλων μας!

Τώρα είναι η στιγμή να σταθούμε δίπλα στους παίκτες μας, να τους στηρίξουμε και να τους δώσουμε τη δύναμη που χρειάζονται για να επιστρέψουν στις επιτυχίες.

Καλούμε όλο τον κόσμο του Κρουσώνα, μικρούς και μεγάλους, να βρίσκεται στην εξέδρα και να προσφέρει το πιο δυνατό χειροκρότημα στην ομάδα του χωριού μας – στην ομάδα της καρδιάς μας.

Όλοι μαζί, με πάθος και ενθουσιασμό, γεμίζουμε το γήπεδο και γινόμαστε ο δωδέκατος παίκτης!

Ραντεβού την Κυριακή στις 15:00!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook