ΠΑΟΚ: “Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο του Κρουσώνα, που για ακόμη μια φορά έδωσε δυνατό «παρών» και στάθηκε στο πλευρό του συλλόγου”

Η ευχαριστήρια ανακοίνωση του ΠΑΟΚ προς τον κόσμο του, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Εργοτέλη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει: 

Σε ένα ντέρμπι που τα είχε πραγματικά όλα — φάσεις, κόκκινες κάρτες, ένταση και δυνατές μονομαχίες — η ομάδα μας γνώρισε την ήττα με 2-1 από τον Εργοτέλη. Παρά τις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργήσαμε και την προσπάθεια όλων των παικτών, ο αντίπαλος ήταν πιο αποτελεσματικός και πήρε δίκαια τη νίκη.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κόσμο του Κρουσώνα, που για ακόμη μια φορά έδωσε δυνατό «παρών» και στάθηκε στο πλευρό της ομάδας μας. Επίσης, ευχαριστούμε τον Εργοτέλη για την άψογη φιλοξενία.

Με ψηλά το κεφάλι συνεχίζουμε την προσπάθεια!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook