Το «ευχαριστώ» του Εργοτέλη στον κόσμο του

Ο Εργοτέλης, με ανακοίνωσή του, ευχαρίστησε τον κόσμο που βρέθηκε χθες στο γήπεδο και στήριξε από κοντά την ομάδα στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη:

Από την κερκίδα χθες «μίλησε» ξανά η δύναμη του κόσμου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους βρέθηκαν στο Μαρτινέγκο και στήριξαν την ομάδα με πάθος, όπως κάνουν σε κάθε παιχνίδι. Η νίκη απέναντι στον ΠΑΟ Κρουσώνα έχει και τη δική σας υπογραφή.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook