Kουνάβοι: Πήραν τρεις βαθμούς ανεύ αγώνος κόντρα στον Άγιο Δημήτριο

Η ΕΠΣΗ ανακοίνωσε ότι οι Κουνάβοι θα πάρουν τρεις βαθμούς άνευ αγώνος απέναντι στον Άγιο Δημήτριο, ο οποίος έχει αποσυρθεί από το πρωτάθλημα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση της ΕΠΣΗ:

ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Π.Σ.Η.

ΠΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑ : ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΚΟΥΝΑΒΟΙ

ΘΕΜΑ : ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗ ΑΓΩΝΑ

Κύριε Πρόεδρε,

Σας γνωρίζουμε ότι κατόπιν συνεδριάσεως της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Σ.Η. με αριθ. Πρακτικού 13/10-12-2025 ο αγώνας της 07/12/2025 ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΚΟΥΝΑΒΟΙ που δεν τελέσθηκε με υπαιτιότητα του ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (δεν προσήλθε να αγωνιστεί) κατακυρώνεται υπέρ του Σωματείου ΑΟ ΚΟΥΝΑΒΩΝ  με  σκορ 0-3 και στο ΣΩΜΑΤΕΙΟ του ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ χρηματικό πρόστιμο 100 (εκατό) ΕΥΡΩ σύμφωνα με το άρθρο 13 παράγραφος 2  ΤΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ.-

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook