ΑΟΤ: “Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο”

Το κάλεσμα του ΑΟΤ στον κόσμο του, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση κόντρα στον Ρούβα (21/12, 15.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του ΑΟΤ:

Μία ακόμη σημαντική αναμέτρηση για την ομάδα μας, που υποδέχεται την Κυριακή (21/12) στις 15:00 στο γήπεδο Τυμπακίου, το σωματείο του Ρούβα για την 15η αγωνιστική της Α1 ΕΠΣΗ.

Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, να υποστηρίξετε την ομάδα μας και να της δώσετε την απαραίτητη ώθηση σε ένα σημαντικό παιχνίδι!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook