Aλμυρός: “Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, να στηρίξετε τους ποδοσφαιριστές μας”

To κάλεσμα του Αλμυρού στον κόσμο του, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση κόντρα στα Δειλινά.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Αλμυρού:

Το 2025 κλείνει στο γήπεδο μας, με αντίπαλο την ομάδα των Δειλινών. Στόχος η επιστροφή στις νίκες, ώστε να κλείσουμε αυτό το έτος με τον καλύτερο τρόπο! Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, να στηρίξετε τους ποδοσφαιριστές μας!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook