Άγιος Δημήτριος: Αποβλήθηκε από το πρωτάθλημα της Β2 ΕΠΣΗ

Με ανακοίνωσή της, η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣH, γνωστοποίησε την αποβολή του Αγίου Δημητρίου από το πρωτάθλημα της Β2 κατηγορίας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Άγιος Δημήτριος, όπως αναφέρεται και στην απόφαση, αποβάλλεται από το πρωτάθλημα της Β2 κατηγορίας, λόγω της μη προσέλευσης σε τρεις αγώνες από την έναρξη της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Π.Σ.Η.

ΠΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑ: Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΚΟΙΝ: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΘΕΜΑ: ΑΠΟΒΟΛΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Κύριε Πρόεδρε,

Σας γνωρίζουμε ότι κατόπιν συνεδριάσεως της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Σ.Η. με αριθμ. Πρακτικού 14/18-12-2025, το Σωματείο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ από το πρωτάθλημα της Β΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ στο οποίο συμμετείχε, επειδή δεν προσήλθε να αγωνισθεί σε τρεις αγώνες από την έναρξη της περιόδου 2025-2026. Επιπλέον του επιβάλλεται το χρηματικό πρόστιμο των 100 ΕΥΡΩ ΚΑΙ στην επόμενη αγωνιστική περίοδο ξεκινά το πρωτάθλημα με αρνητική βαθμολογία -6 βαθμών. (Άρθρο 17 παρ.4 ΚΑΠ ).

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook