Ο Άγιος Δημήτριος, όπως αναφέρεται και στην απόφαση, αποβάλλεται από το πρωτάθλημα της Β2 κατηγορίας, λόγω της μη προσέλευσης σε τρεις αγώνες από την έναρξη της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Π.Σ.Η.
ΠΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑ: Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
ΚΟΙΝ: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΘΕΜΑ: ΑΠΟΒΟΛΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Κύριε Πρόεδρε,
Σας γνωρίζουμε ότι κατόπιν συνεδριάσεως της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Σ.Η. με αριθμ. Πρακτικού 14/18-12-2025, το Σωματείο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ από το πρωτάθλημα της Β΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ στο οποίο συμμετείχε, επειδή δεν προσήλθε να αγωνισθεί σε τρεις αγώνες από την έναρξη της περιόδου 2025-2026. Επιπλέον του επιβάλλεται το χρηματικό πρόστιμο των 100 ΕΥΡΩ ΚΑΙ στην επόμενη αγωνιστική περίοδο ξεκινά το πρωτάθλημα με αρνητική βαθμολογία -6 βαθμών. (Άρθρο 17 παρ.4 ΚΑΠ ).
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701